W dniach 24-25 listopada 2011 roku odbyło się Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”. Organizatorem wydarzenia był Instytut Lotnictwa w Warszawie. Uczestnicy z Polski i innych krajów europejskich mieli unikalną okazję spotkać się w międzynarodowym gronie z osobami zainteresowanymi marketingiem usług oferowanych przez instytucje naukowe i badawcze. Wśród prelegentów znalazły się autorytety z całej Europy między innymi w dziedzinie strategii marketingowych, prawa autorskiego, mediów społecznościowych, marketingu internetowego, promocji nauki w mediach oraz pozyskiwania środków dla rozwoju i na działalność marketingową instytucji naukowych i badawczych.

Otwarcia Forum dokonał dyrektor Instytutu Lotnictwa prof. nadzw. dr hab. inż. Witold Wiśniowski. Został odczytany list okolicznościowy od pani Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego profesor Barbary Kudryckiej, która wspiera ten unikalny projekt.

Pierwszy dzień Forum był bardzo intensywny. Ostatnim punktem były warsztaty poświęcone pozyskiwaniu środków finansowych na rozwój i działalność marketingową instytucji naukowych i badawczych oraz ochronie praw autorskich.

Po pracowitym dniu uczestnicy Forum uczestniczyli w wyjątkowym, jedynym, specjalnie dla nich przygotowanym spektaklu „Flamenco namiętnie” w Teatrze Polonia. Historię nieszczęśliwej miłości opowiedziała tańcem aktorka teatralna i filmowa, wybitna tancerka oraz instruktorka flamenco i tanga argentyńskiego Anna Iberszer. Swoim głosem wzruszała publiczność znana piosenkarka oraz tancerka flamenco Magda Navarette. Ogniście zagrali im Andrzej Lewocki i Marek Fedor.

Po spektaklu odbył się bankiet, podczas którego goście Forum mogli nie tylko podzielić się swoimi wrażeniami po pierwszym dniu spotkania i po spektaklu, ale także porozmawiać i wznieść toast  z gwiazdami przedstawienia.

Kolejny dzień Forum otworzył wykład gościa z Norwegii, profesora Håkana Håkanssona, światowej klasy autorytetu w dziedzinie marketingu.

Sukces Europejskiego Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”, pokazał, że istnieje duże zapotrzebowanie na stworzenie stworzenie teoretykom i praktykom w dziedzinie marketingu możliwości prezentacji w gronie międzynarodowym wyników badań, wymiany doświadczeń i koncepcji z zakresu marketingu usług oferowanych przez instytucje naukowe i badawcze.

Podziel się wpisem