Ładowanie...

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa

Prasa 40/20 T

Prasa przeznaczona jest do badania podwozi oraz ich zespołów, tj. kół i amortyzatorów, w zakresie prób  statycznych i wolnozmiennych. Umożliwia określenie charakterystyk siła-przemieszczenie w dwuosiowych stanach obciążeń. Sposób zabudowy obiektów na stanowisku pozwala na  wykonanie tego rodzaju prób również na innych, nielotniczych, obiektach.

Prasa 40/20 T – specyfikacja stanowiska

  • maksymalna siła pionowa: 392 kN,
  • maksymalna siła pozioma: 196 kN,
  • przemieszczenie w pionie: 400 mm,
  • maksymalna prędkość pionowa: 300 mm/min,
  • maksymalna prędkość pozioma: 300 mm/min,
  • wymiary stolika: 800 x 760 mm,
  • odległość pomiędzy stolikiem a suwakiem: 190 do 2000 mm,
  • praca w trybie utrzymania siły, przemieszczenia (ciągły lub skokowy),
  • możliwość zapisu przemieszczenia i sił (oraz do 8 zewnętrznych sygnałów analogowych).

Prasa 40/20 T – charakterystyka badawcza

  • testy statyczne,
  • charakterystyki siła-przemieszczenie,
  • charakterystyki
    • amortyzatorów, 
    • tłumików, 
    • materiałowe,
  • testy statyczne kół.
Skip to content