• English

Testy nowej konstrukcji układu antyoblodzeniowego silnika GE LEAP-1C

0

W ubiegłym tygodniu pracownicy Laboratorium Badań Aerodynamicznych wspólnie z inżynierami z Engineering Design Center (EDC GE) i Middle River Aircraft Systems (MRAS) przeprowadzili testy nowej konstrukcji układu antyoblodzeniowego do wlotu powietrza silnika GE LEAP-1C w tunelu aerodynamicznym małych prędkości T-3.

W badaniach wykorzystano system pomiarowy SAD do pomiarów parametrów przepływu powietrza w tunelu, ciśnień i temperatur na wlocie silnika, trzy kamery termowizyjne oraz system dodatkowego przepływu powietrza. Dokonano pomiarów we wszystkich planowanych 31 punktach pomiarowych.

Jest to już kolejne wspólne przedsięwzięcie w kilkuletniej już współpracy zakończone sukcesem.

Udostępnij

Dodatkowe informacje

Ogłoszenie wprowadził/a:

Data ogłoszenia:

Aktualizacje:
  • 26 października 2017 o 14:01:59 [Current Revision] przez Joanna Pieniążek
  • 26 października 2017 o 14:01:59 przez Joanna Pieniążek