26 maja 2010 roku Instytut Lotnictwa odwiedzili uczniowie z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku. Program wycieczki obejmował wiele atrakcji.
Jednak ze względu na ograniczenia czasowe uczniowie zwiedzili tunel aerodynamiczny małych prędkości 5 m, tunel aerodynamiczny 1,5 m oraz tunel aerodynamiczny dużych prędkości.
W trakcie wycieczki pracownicy Instytutu omówili zagadnienia związane z aerodynamiką doświadczalną oraz poruszyli kwestię budowy i zasad działania tuneli.
Obecność gimnazjalistów w Instytucie to możliwość promocji zawodu inżyniera wśród uczniów, w ramach programu „Era Inżyniera”. Organizacja wycieczek przedmiotowych to jedna z wielu form propagowania zawodu inżyniera. Wycieczki odgrywają szczególną rolę w dydaktyce. Dzięki nim następuje korelacja podręcznikowej teorii z praktyką.

26 maja 2010 roku Instytut Lotnictwa odwiedzili uczniowie z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku. Program wycieczki obejmował wiele atrakcji. Jednak ze względu na ograniczenia czasowe uczniowie zwiedzili tunel aerodynamiczny małych prędkości 5 m, tunel aerodynamiczny 1,5 m oraz tunel aerodynamiczny dużych prędkości. W trakcie wycieczki pracownicy Instytutu omówili zagadnienia związane z aerodynamiką doświadczalną oraz poruszyli kwestię budowy i zasad działania tuneli. Obecność gimnazjalistów w Instytucie to możliwość promocji zawodu inżyniera wśród uczniów, w ramach programu „Era Inżyniera”. Organizacja wycieczek przedmiotowych to jedna z wielu form propagowania zawodu inżyniera. Wycieczki odgrywają szczególną rolę w dydaktyce. Dzięki nim następuje korelacja podręcznikowej teorii z praktyką.

Podziel się wpisem