W dniach 21-22 listopada 2013 roku odbyło się IV Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Jak co roku spotkanie było okazją do poznania najnowszych trendów i osiągnięć w dziedzinie marketingu, wymiany poglądów, doskonalenia kompetencji z zakresu marketingu na specjalistycznych warsztatach oraz podzielenia się swoimi doświadczeniami. Pracownicy działów marketingu instytutów badawczych, uczelni wyższych, przedsiębiorstw zainteresowani poszerzeniem wiedzy i rozwojem umiejętności mieli możliwość spotkania wybitnych autorytetów, czołowych naukowców oraz praktyków w dziedzinie marketingu z całej Europy. Wśród prelegentów znaleźli się zarówno profesorowie i wykładowcy akademiccy, pracownicy instytucji badawczych i naukowych oraz praktycy z kraju i zagranicy.

Jak co roku referaty prezentowane na IV Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych to inspiracja do publikacji, która ukaże się nakładem Wydawnictw Naukowych Instytutu Lotnictwa zawierającej artykuły prelegentów i prowadzących warsztaty.

Informacji na temat IV Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych udziela:

Kierownik Biura Konferencji
mgr Aneta Olejniczak
tel: (+48) 22 846 08 01 wew. 551
e-mail: aneta.olejniczak@ilot.edu.pl

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z Forum:
dzień pierwszy Forum
dzień drugi Forum

Podziel się wpisem