Tegoroczne Forum będzie dwunastą już okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów w dziedzinie marketingu instytucji naukowych i badawczych.
Celem wydarzenia jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje naukowe i badawcze, m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy w zakresie marketingu nowych technologii oraz komercjalizacji wyników badań. Forum będzie znakomitą okazją do zaprezentowania przed uczestnikami z Europy osiągnięć polskich naukowców, specjalistów od marketingu i komercjalizacji oraz praktyków w dziedzinie promowania nauki, badań i innowacyjności.
Organizowane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa Forum stwarza nie tylko okazję do wymiany poglądów i bezpośredniego spotkania z wiodącymi naukowcami i praktykami z kraju i zagranicy, ale przede wszystkim daje możliwość poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi i tym samym podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych. Jest także impulsem do pogłębienia współpracy środowiska nauki i biznesu.
Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych dzięki swojej innowacyjnej formule a zarazem wyjątkowości merytorycznej wpisało się na stałe do kalendarza konferencji o tematyce marketingowej.
Forum skierowane jest do:
- Kadry zarządzającej szkół wyższych i instytucji naukowo – badawczych,
- Pracowników działów marketingu instytucji naukowych i badawczych, uczelni, przedsiębiorstw, parków technologicznych, centrów rozwoju technologii,
- Członków organizacji związanych z marketingiem,
- Ekspertów i menadżerów zajmujących się marketingiem w instytucjach naukowo – badawczych,
- Studentów,
- Osób zainteresowanych tematem Forum.