Pierwotną wersją czasopisma jest wersja elektroniczna ISSN 2300-5408
Tytuł: Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań
Tytuł: Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych
Tytuł: Determinanty marketingu instytucji naukowo – badawczej
Tytuł: Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
Tytuł: Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
Tytuł: Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej
Tytuł: Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych
Tytuł: Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych
Tytuł: Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni
Tytuł: Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych
Tytuł: Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw
Tytuł: Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem
Tytuł: Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych
Tytuł: Marketing w mediach społeczno ściowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?
Tytuł: Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych
Tytuł: Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
Tytuł: Międzynarodowa komunikacja marketingowa - kontekst kulturowy
Tytuł: Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia
Tytuł: Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych
Tytuł: Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej
Tytuł: Geoinformacja formą promocji badań naukowych
Tytuł: Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu
Tytuł: Marka uczelni we współczesnym świecie
Tytuł: Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej – stan obecny i oczekiwania w świetle badań
Tytuł: Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego – wspólna sprawa
Tytuł: Komunikacja pomiędzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie WEB 3.0
Tytuł: Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla WINDOWS i ANDROID jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych
Tytuł: Dlaczego warto zostać inżynierem – działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych
Tytuł: Finansowanie marketingu w funduszach europejskich
Tytuł: Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń instytutu technik innowacyjnych EMAG
Tytuł: Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych. Doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo–Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)
Tytuł: Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie instytutu zootechniki państwowego instytutu badawczego