W dniach 15 – 16 listopada odbyło się 3 Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych organizowane przez Instytut Lotnictwa w Warszawie. Pierwszego dnia uczestnicy wysłuchali wykładów czołowych naukowców oraz praktyków w dziedzinie komercjalizacji badań naukowych, kreowania wizerunku w internecie, budowania współpracy przedsiębiorstw i ośrodków naukowo-badawczych, kształtowania wizerunku uniwersytetów w oczach opinii publicznej oraz finansowania marketingu z funduszów europejskich. Brali udział w warsztatach z zakresu media relations, międzynarodowej komunikacji marketingowej oraz marketingu w mediach społecznościowych. Po pierwszym dniu uczestnicy Forum obejrzeli w Teatrze Narodowym specjalnie dla nich przygotowany spektakl „Śluby panieńskie”. Po spektaklu w foyer Teatru Narodowego odbył się bankiet, który był okazją do nawiązania kontaktów oraz wymiany poglądów nie tylko na tematy poruszane na Forum. W kolejnym dniu prelegenci podzielili się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem między innymi z zakresu roli psychologii w biznesie, znaczenia targów jako instrumentu promocji uczelni wyższych, wpływania na emocje odbiorców reklamy, budowania wizerunku szkół wyższych, użycia aplikacji na telefony komórkowe i tablety jako narzędzia promocji szkół wyższych, zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych oraz zarządzaniu relacjami pomiędzy uczelniami a studentami.

Tutaj zapraszamy do obejrzenia galerii fotografii z wydarzenia.

Podziel się wpisem